script type="text/javascript" src="">

Det kallas klar med uppsatsen!

Japp. Jag är klar. I ungefär 1 timme nu. Och det känns. Så jävla underbart!


Fattar verkligen inte att jag är klar. Jag menar. Det tog så SJUKT många timmar/dagar. 3-4 dagar att bli klar. Det hade blivit så mycket lättare om man fick skriva egna åsikter i faktan. Men det får man ju inte, det vet jag. Så, nu har jag en liten paus. Sen ska jag iväg.

Älskar att det är så varmt ute nu så att man slipper den feta vinterjackan. Äntligen så kan jag ha min jeansjacka. Och helt ärligt. Trodde verkligen inte att jag skulle kunna ha en grön tjocktröja under!

Nej, nu ska jag gå och vara social med familjen. Eventuellt skissa lite på en annan uppgift.
Vi hörs när jag kommer hem!





Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0