script type="text/javascript" src="">

Kom på mig själv..

Sitter i sofffan i vardagsrummet och saknar min pojke♥

Jo, jag kom helt på mig själv.. Jag satt och kolla igenom x antal bloggar som jag följer. Och tänkte: Tråkiga människor som aldrig uppdaterar. Sen kom jag på att jag måste vara minst lika tråkig jag. Jag menar. Hur ofta uppdaterar jag? Egentligen.. Näe. Tänkte väl det!

Dagen idag har verkligen varit kaos.. Huvudsaken är väl i alla fall att dagen kommer sluta, helt okej? Åkte till veterinären med min kanin Mira idag vid 6 tiden.. Var sjukt nervös. Väl där så kom vi in ganska snabbt ändå. Vi var i alla fall inte sena! Men å andra sidan så kommer jag sällan. Väldigt sällan sent.

 

Veterinären kom fram till att min tös har täppta bihålor och en ögoninflamartion på vänster öga. Så, ögondroppar som hon ska ha i 7 dagar 3 gånger dagligen och pensilin till nosen i 10 dagar 2 gånger dagligen. Det kan hända att nosen är liiite segare. Så, vi kan öka behandlignstiden med 7-10 dagar. Men vi provar först 10 dagar♥

Dock så känner jag på mig att jag inte kommer vara särskilt populär sen.. Det finns ju inget värre än att tvingas i medicin.. Eller? ;)


Känner mig fattig.. Men, allt för att min prinsessa ska må bra! Inte sant? Min lilla tönt <3

 

Bara jag som älskar hennes ögonfärg? Och, ja det är jag som står i bakgrunden.. <3


Comments
Postat av: sandra, 17 år & 2 barns mamma

sv: Tack :)

Jo, det kan det vara ibland.

2012-03-01 @ 20:56:19
URL: http://enligtsandra.webblogg.se/
Postat av: Patience -18 & mor till Damien

Sv; jag kollar på danska avsnitten 9.40 på morgonen :) dock avslutades dem igår så vet inte vad jag ska kolla på tv;n nu :)

2012-03-02 @ 22:19:13
URL: http://www.mylovingbaby.vimedbarn.se

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0