script type="text/javascript" src="">

Yersinia pestis och Katy Perry

Sitter i soffan och jobbar på uppsatsen. Den måste bli klar innan onsdag.

Men helst INNAN tisdag. Eller, ja helst innan imorgon. Känner att jag måste sätta fart. Men det tog ju ett bra tag innan jag bestämde mig för vad jag skulle skriva om. Först var det ju politik. Men jag kom inte på något att skriva om där, så det blev så att jag skriver om digerdöden istället. Förhoppningsvis så kommer jag igång snart! Har ju skrivit en frågeställning och nu ska jag bara ta och läsa all bakrundsfakta igen. Sen skriva den med egna ord och meningar. Sen ska jag skriva analysen.
Sen ska man göra allt annat. Som inledning osv. Det kommer nog bli bra. Hoppas jag. Bakrundsfaktan och analysen med egna åsikter kommer nog bli lättas. I think.
Borde nog sluta lyssna på musik också. Det kan ju vara så att det underlättar. Men. Jag vill inte sluta lyssna.

Så är det bra! Bjuder på en bild på mig när jag var i Romme. Ja, jag vet att jag åkte i barnbacken! Men jag har aldrig åkt skidor eller snowboard. Och ni som är vana snowboardåkare ni vet ju hur svårt det är i början. Men det var fett kul ändå.
Och här är då bilden.

Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0