script type="text/javascript" src="">

Trött.se

Ska bli så otroligt skönt att få sova ikväll! Men jag är inte klar än. 
 
Nu så har jag i alla fall ställt dit alla möbler där dom ska vara och lagt alla rena kläder i byrån. Nu ska jag kolla på reprisen från sommarlovsmorgon och äntligen få använda datorn ;) Har knappt använt den idag så det ska bli riktigt skönt att få ta det lugnt ett tag. Efter sommarlovsmorgon så ska jag dammsuga mitt rum - igen... Och efter det så blir det dags att duscha ur mitt akvarium och fixa till det som jag kan fixa med det. För, på måndag så ska vi antingen till Erikslund eller Hälla och fixa grejer till mitt akvarium. 
 
Vad jag ska köpa kommer jag inte säga, utan det får ni se bild på sedan ;) 
 
Igår var det så otroligt fint väder här, så min kanintös fick komma ut och skutta i gräset. Hon gillade dock våran rabatt mest. Där kan man ju skvätta jord överallt! Kolla så nöjd hon blev, den lilla tönten.. 
 
 
 
Men jag älskar henne ändå ♥

Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0