script type="text/javascript" src="">

Fullt upp!

Vet inte hur jag ska hinna klart med allt innan jul! Men, det känns inte som att jag har så många arbeten kvar? Faktiskt. Är nog 3-4 stycken. Känns bra. Tror jag. Sen när jag kollar exakt hur många jag har så har jag säkert 35634 antal arbeten kvar! Fy fan.

Därav dålig bloggning. Men, egentligen. Vem bryr sig om jag har en hel del jobb i skolan? Det har dom flesta innan jul. Håller dock på med en till blogg, och sen så har jag ett nyårslöfte. Sen så har jag en julklapp kvar att köpa. Det känns bra. Inte så mycket kvar precis!
Torsdag nästa vecka innebär fika med en brud som jag inte har träffat på länge. För länge sen! Så, det ska bli härligt att träffa henne igen!

Då har man ÄNTLIGEN jullov! Så himla skönt! Lär väl behöva jobba en jävla massa då också, men. Det tar vi då. I mellandagsrean så ska jag handla som fan. Det kan ni slå er i backen på!
Nej, nu ska jag spåna vidare på min tidslinje jag ska göra. Vi hörs!

Fick en julklapp av skolan idag. En ny väska. Mer reklam. Tummen upp för det!



Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0