script type="text/javascript" src="">

Engelskan!

Nu är jag klar med engelskan! Det känns sjukt bra! :D Nu ska jag ta en dusch (men först städa lite i rummet) sen dusch, och sen tar vi matte fram till klockan 21! Då borde jag väl i alla fall hinna ikapp lite?

Måste vara med seriös när det gäller skolan. Nu finns det inga ursäkter mer!
Måste ta det seriöst. Tror att min syster nyss hoppade in i duschen. Är inte säker, men det lät som det.
Så, blir att pilla lite i rummet, och plugga matte tills hon är klar.
Är det bara jag som vill ha snö nu?! Skulle vara sjukt mysigt ju!
Imorgon är det skola som gäller, så då SKA jag upp klockan sex för att gå hemifrån klockan 7. Inga undanflykter nu tack!
Jag som skötte mig så bra innan. Annars så får jag väl ta cykel eller något sådant. Har inte råd med buss!
Nej, nu får bloggen stå stilla ett tag. Asså, för ikväll! Uppdaterar mer sen innan klockan blir 9!
Vi hörs!

Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0