script type="text/javascript" src="">

Grupprum..

Länge sen som jag bloggade. Eller, jag uppdaterar ju med det andra. Men det var länge sen som jag skrev något vettigt? Har bara inte kännt för att blogga. Eller, jag vill men vettefan vad man ska skriva om?

Igår så vaknade jag så sent (kvart i 7) att jag slog till mig själv på käften. Jag måste sluta vara så lat hela tiden. Så igår blev det buss. Var så himla arg igår. Vet inte varför. Antadligen för att jag upplever att jag inte tar skolan på allvar. Det är liksom min framtid det gäller! Måste skärpa mig.
Var kul i skolan i alla fall. Igår så åt vi Pannkakor på Saffets var helt okej. Dock så tyckte jag att grädden smakade konstigt medans Natti gillade den. Dock så var det så lite mat så man var hungrig ändå. Men, jag och Natti hade skakat hand på att vi skulle äta Pannkakor på Saffets. Så, nu blev det så.
Nästa gång så ska vi dock beställa en Nacho Meny. Vi kommer överens om vad vi ska prova, sen skakar vi hand på det. Så vi måste äta Nacho nästa gång på Saffets.

När det blir vet jag inte. Kanske idag, kanske imorgon. Vem vet? Känner för att spela sims 3. Men, måste plugga. Men. Om jag pluggar nu, så kan jag spela lite när jag kommer hem ;)
Dum som jag är så glömde jag datamusen hemma idag.. Så sämst. Så, blir väl inga bilder idag heller. Nu undrar ni varför det inte blir bilder bara för att jag glömde en dum datamus. Jag ska ju göra ett bokomslag i skolan. Så, måste ta bilder och sen redigera. Vet dock inte hur jag ska göra. Egentligen. Och det blev ju inte bättre när läraren sa att jag är duktig i CS5. (Jag tycker inte att jag kan ett piss men men..)  Så, ännu mera press på sig. Det gillar vi. Eller inte.
Ett onödigt inlägg som ingen kommer läsa. Men men..



Bjuder på en liten gullig bild på min allmänt störda kanin :)


Så här död var jag förut.


Sen blev jag allmänt störd. Men, det visste ni väl redan att jag är.

Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0