script type="text/javascript" src="">

Sjuk eller inte?

Jag mår illa. Och har ont i halsen. Har mått illa ofta på mogonen, varje gång jag kliver upp ur sängen.. Imorse så satt jag av en 2 timmarslektion. Genom att inte göra någonting.. För jag mådde illa. Och var täppt i näsan. Men, vågar inte fråga mamma om jag får vara hemma. Eftersom att jag har vart det så ofta.. Men, det är bara 1 dag. På onsdag måste jag gå. Får prata med mamma.
Mår ju inte bra. Så, varför neka? Nu låter det ju bara som att jag ska vara hemma för skojs skull. Men, nej! Jag tänker fan göra nytta! Ska lägga mig 9 i kväll. Upp klockan 6 och äta frukost. Och göra sig iordning. Sen klockan 9 så är det dax för plugg!

Då ska jag råplugga! Har fått värsta pluggarsuget! Och det är perfa! :D Den får gärna stanna kvar!
Fast. Just nu så ska jag skriva en önskelista. Vad jag önskar mig i julklapp. Av både mamma, Ida och Johanna. Och av pappa och så. Av pappa blir det väl mest pengar. Tror jag.
Som vanligt så byter jag samtalsämne. Så, dax för mig att skriva upp julklappar och sen ge det till mamma och mina syskon :)

Vi hörs hörrni!

Comments
Postat av: Annika - drömmen om 11 barn [tävlingar i bloggen]

Hej! Kul att du hittade min blogg, och med en sån stor förtjusning =)) Man får ju se vart jag alndar nånstns, men drömmen är helt klart elva barn - och imorgon kommer "femman" :)

2011-11-28 @ 23:38:18
URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0