script type="text/javascript" src="">

Mörron!

Vaknade dock för över 1 timme. Sitter här och väntar på att klockan ska bli 14.00. Då så åker en person hemifrån för att skjutsa hem mig så att jag kan duscha! :D

Så jävla snällt alltså! Hade kul igår, även om jag hade mensvärk som dödade mig totalt. Så, var sur igår, och lät det gå ut över en människa.. Som jag bryr mig om! Förlåt! Jag och mensvärk är inte bra.
Imorse så sa Elle att när jag sover, jag är så jävla varm att jag fan måste ha feber. Inte för att jag tror på att jag är det då. Men men.. Säkert jag som gör det så jävla varmt! :(
Nu längtar jag i alla fall efter en dusch. Och, jag måste ha slagit i huvudet riktigt hårt. Jag ska gå ut i mjukisbyxor! :o

Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0