script type="text/javascript" src="">

I will be..

Dagen idag började klockan åtta. På morgonen då. Men. Nätverket i skolan var nere på morgonen. Så, när jag kom hem så gjorde jag inlägget tidsinställt ;)

 

På morgonen så pratade jag med Matematikläraren Börje. Han jobbar på en annan skola också, men såg att det behövdes här också. Så han erbjöd sig! Riktigt schysst :D I alla fall, det kändes lite sämst men de första 45 minuterarna av mattelektionen så var jag helt själv.  Fast, jag klagade inte! Jag är så fruktansvärt seg i kolan, så att jag fick ha en privatundervisning i matte satt inte helt fel!

 

Men, efter 45 minuter av lektionen så kom C dit. Suck.. Jag som tyckte att det var så skönt att ha privatundervisning!

 

Efter det så väntade jag tills VL kundcenter skulle öppna. Var tvungen att ladda busskortet.. Fanns inte tillräckligt med resor kvar. Efter det så drog jag hem.

 

Väl hemma så diskade jag och dammsög i kök och vardagsrum. Sen så fixade jag mat. Blev Idealmakaroner och korv! Mamma blev så glad när hon såg att jag hade diskat! Fast, att jag dammsugit fick jag säga själv ;)

 

Nu är ju denna vecka slut för mig i alla fall! :D Så sjukt skönt! Har studiedag på torsdag och på fredag! Imorgon så ska jag ut till hälla med mamma, ska fixa akvariumet och sånt! Ska bli kul! :D

 

Nej, nu ska jag kolla runt lite på nätet. Chilla lite bara :)

 

Ha det bäst!


Comments
Postat av: HANNA

hur har din dag varit? :D

2011-09-28 @ 21:48:26
URL: http://hannalovisasol.blogg.se/
Postat av: iiiden med 3 i

vilken fin header du har!:)

2011-09-28 @ 22:07:59
URL: http://iiiden.blogg.se/

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0