script type="text/javascript" src="">

Vissa killar vill ändra på hela dig, den rätta vill bara ändra ditt efternamn.

Nu har jag suttit i några timmar och spelat sims 3. Tog en paus nu, men ska nog snart börja igen ;)

Sitter just nu och funderar på vad jag ska köpa imorgon :D Har ju pengar kvar efter att jag har laddat min mobil, och efter att jag har lagt undan pengar till Nattis födelsedagspresent!
Så, just nu sitter jag och funderar på vad jag ska köpa, och vad jag behöver. Behöver ju sjukt mycket, men ja. Det var så länge sen som jag handlade något nytt! Men, denna gång så ska jag tänka riktigt noga. Ska kolla på HM om dom har billiga Jeans som sitter bra. I sånt fall så ska jag nog köpa dom, om dom sitter bra. Sen ska jag nog kolla på den där Cardiganen som finns också.
Känner mig sjukt taggad! Ska försöka komma hem med 2 par jeans! Kan knappt vänta!

Nej, men nu ska man väl hjälpa sin syster med hennes läxa..
Vi hörs! :)

Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0