script type="text/javascript" src="">

Nationellt i Engelska!

Det gick bra! Relativt nöjd ändå. Faktiskt.

Men blev ändå lite besviken på att jag var så nervös. Jag menar, jag hade det ju ändå med 2 kompisar som jag känner. Så, blev nöjd ändå. Betyget jag fick var ett starkt VG+. Han sa att det saknades liiiiite för ett MVG. 

Klart man blir sur! Nu så sitter jag och pluggar matematik. Men efter att jag har bloggat klart så ska jag hoppa in i duschen och duscha. Sen ska jag fortsätta med matematiken. Blev klar med kapitel 6 idag! Och blev hur stolt som helst över att jag inte behövde fråga om hjälp! Det är dels på grund av mig. Men det är verkligen min matematiklärares tjänst! 

Världens bästa om jag får säga det själv. Hon har världens bästa tålamod men kan även säga till på skarpen och fråga vad man håller på med. Världens bästa helt enkelt! 

Dagen är ju inte slut än. Tyvärr. Men, ska faktiskt bli skönt med helg. Slippa skolan lite och alla prov. Men jag tänker faktiskt plugga ändå! Ska ta och läsa engelskaboken i helgen och fokusera på matematiken. 

Nej, nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Innan min syster Johanna gör det. Du har ju en förmåga att stå där inne i 45 minuter!

Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0