script type="text/javascript" src="">

18 år..

Nu har jag vart 18 år i snart en vecka. Helt sjukt vad snabbt tiden går egentligen. Förra veckan så var jag och min mamma in till banken för att öppna ett konto och fixa ett bankomatkort.

Dock så känner jag mig inte som 18. Sami säger att jag kommer känna mig som 18 år när jag gör något som har en åldersgräns på 18 år. 

Och det stämmer säkert. På fredag så ska jag, Sami och Sanna ut på krogen. Varken jag eller Sanna har någonsin vart ute på krogen, så Sami har fått uppgiften att bestämma vart vi ska. Idag, (onsdag) eller på torsdag så ska mitt bankkort komma och jag måste ner igen för att aktivera det. Hoppas att det kommer imorgon så kan jag aktivera det då. 



Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0