script type="text/javascript" src="">

Det var körtelfeber..

I måndags så gjorde jag flera prover.. Och som rubriken lyder. Det var körtelfeber.
 

Men jag har ju svarat riktigt bra på penicillinen jag fick. Så igår var jag på stan med min syster Johanna. Köpte en present på stan och sedan på ren impuls åkte hon och jag till Erikslund. Väl där så gick vi fram och tillbaka mellan Arken Zoo och Djurmagazinet. Allt för att hitta billigaste alternativet. Och efter några vändor så var det äntligen dax att åka hem. Jag köpte följande:
 
Mangroverot - 42,58:- Arken Zoo
 
PlantaMin - (växtnäringsmedel) 89:- Arken Zoo
 
Vattenpest - (Akvrieväxt) 39:- Arken Zoo
 
Mixade Växter - 49:- Arken Zoo
 
Anubias (akvarieväxt) - 69:- Arken Zoo
 
Platy Sunset - 5 stycken 119:- Arken Zoo
 
Termometer glas - 39:- Djurmagazinet
 
Tyvärr så glömde jag fotografera allt innan jag stoppade ner det i akvariet. Växterna tog jag ut ur krukorna och placerade ut dom där jag ville att de skulle vara. Det saknas fortfarande en del saker. Och fler gömställen till fiskarna ska köpas. 
 
Så här ser det ut just nu. Ska försöka ta bättre bilder, men det får bli en annan dag :)

Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0