script type="text/javascript" src="">

Hängt med Sarah ♥

Vaknade vid 9 idag av att mobilalarmet gick igång.. Känns som att hela dagen försvinner om man sover så himla länge. 
 
Så jag gick upp och tog ut bettskenan och kollade sedan nätet. Runt halv ett idag så kom Sarah hit. Vi var ute hela dagen och Turfade och snacka en massa. För en gångs skull så var det sol! Det var helt underbart att vara ute. Men sedan så började det såklart regna.. Vi bestämde oss för att vänta ut regnet och åkte till en pizzeria och åt pizza. Vet inte hur länge vi satt där och snackade en massa. Tänk vad mycket man hade att prata om! 

Tids nog så minskade regnet och då fortsatte vi att turfa. Efter det så regnade det dock mer och mer så då åkte jag hem för att byta kläder. (Var inte särskilt mysigt att ha shorts ute i regnet..) Men det regnade bara mer och mer så vi bestämde oss för att kolla på film hemma hos Sarah istället. Vi kollade på SAW 2. Usch fy och blä säger jag bara! Tur att det inte var kväll/natt. Men bra, det var den allt! 
 
Nu är jag dock helt slut. Och det är ju pga körtelfebern. Man blir ju trött efter den och jag har ju inte vart så "aktiv" sedan jag blev sjuk. Så det är inte så konstigt att jag är så trött. 

Fick även ett medel av Sarahs pappa till mina fiskar. De får ju vita prickar som beror på stress, så fick ett medel som gör fiskarna lugna. Så ska ha i det i 3 dagar nu och hoppas verkligen att det blir bättre! Ska kolla vad medlet heter och sedan köpa ett eget som jag ska använda vid varje vattenbyte. Det medlet tar även bort all nitrit om jag skulle ha det i akvariet. Hoppas verkligen att det blir bättre nu! 

Nu ska jag borsta tänderna och lägga mig. Men sova vet jag inte om jag gör. Det får jag se. 

Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0