script type="text/javascript" src="">

Idag är en bra dag!

Vet ni varför? FÖR ATT MIN ÄLSKADE kommer hem! Jag var ju sjuk ett tag och när vi äntligen kunde ses, ja då åkte han till finland.. 
 

Först ska jag, Johanna, Ida och mamma ner på stan för att checka in rean som Gina Tricot har. Ida ska eventuellt klippa sig också om det finns en tid. Åh, jag vill också klippa mig, men med 80 kronor så kommer man inte långt.. 
 
Så, först blir det att gå runt på stan med familjen och sedan så åker jag hem och blir hämtad av älskade♥ 

Fy vad jag har saknat dig när du var borta! Men nuuu får jag äntligen krama och pussa på dig igen! Nej, nu måste jag göra mig klar. Bussen går 09.46 stress nummer ett.. 


En bild på mig och min fina♥

Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0