script type="text/javascript" src="">

Power Meet - 6 juni 2012

Snart, eller ja inte snart. Det blir väl om 2 timmar kanske, så ska jag och min familj ta bussen ner till stan för att vara där under kvällen. Vi ska kolla på Power Meet. När bilarna åker runt och runt. Låter kanske tråkigt, men det är riktigt roligt. Synd bara att vädret är så otroligt tråkigt!

Tänderna som jag fick idag är så fina så och jag fick även min bettskena idag! Återbesök ska jag på den 30 juli då min tandläkare ville det. Han ska kolla så att jag är nöjd med hur tänderna ser ut osv. Så himla skönt att ha tänderna på plats! Och att färgen passar så otroligt bra. Nu har det gått en timme, och det innebär att jag får ta något att äta (penicillinen har vissa regler) Så nu ska jag ta något att äta. Börjar bli hungrig. Igen..

Comments
Postat av: JOANNA

vad ska du göra i helgen?

Svar: Jag var på Power Meet hela helgen, men nu är det slut. Så, idag ska jag bara slappa :) Vad gjorde du själv? :)
Malin Andersson

2012-07-07 @ 12:31:08
URL: http://pelargonen.blogg.se

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0