script type="text/javascript" src="">

Regn regn och åter regn..

Sitter just nu i sängen och undrar när det ska sluta regna. Kvällen/natten spenderades med Elina och hennes kompisar på Power Meet. Det var, intressant och det var sjuka konversationer. Precis som det ska vara! 
 
Snart så har jag äntligen slutat med min medicin. Dock så har jag fortfarande de svullna knölarna under halsen, så jag ger mig blanka fan på att jag blir sjuk. Igen. Men jag håller tummar och tår och hoppas att jag inte blir sjuk igen. 
 
Det är så himla tråkigt väder. Visserligen så gör det inte särskilt mycket eftersom att jag ändå inte får överanstränga mig eller liknande. Men lite roligare väder skulle inte skada. Snart så ska jag städa mitt rum. Dammsuga och sådant och sedan så ska jag städa akvariet. Någon som vet hur man får fiskarna att sluta rycka upp växterna? För mina gör det hela tiden..

Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0