script type="text/javascript" src="">

Dålig dag..

Igår morse så vaknade jag med halsont. Imorse så vaknade jag och jag hade svårt att andas. Det rosslade lite och jag fick anstränga mig för att andas.
Tog dock en allergitablett då jag trodde det var pga allergin, men det blev bättre sedan efter en bafucin.
Mamma ringde läkaren och jag fick en tid klockan 2. 
 
Men, tyvärr så var halsprovet jag gjorde negativt så vi vet fortfarande inte vad det beror på. Läkaren misstänker halsfluss så om det inte är bättre på torsdag morgon så ska jag dit. Igen.. Och som om inte det var nog. När jag åt frukost imorse så lossnade den prosvisoriska tanden igen.. Men jag tänker fan inte gå till tandläkaren. Det orkar jag inte. Jag är sjuk och smittar. Great! 
 
Så det är helt onödigt att gå till tandläkaren nu eftersom att jag ändå ska dit onsdag nästa vecka. Åh. Jag hoppas så att halsen är mycket bättre imorgon!
 
Nej. Nu ska jag gå och ta mer glass. Vi hörs! 
 

Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0