script type="text/javascript" src="">

Facebook evenemang..

Hur ofta blir man inte inbjuden på sådant? Oftast värdelösa saker också.. Tillexempel: Filmkväll utanför kyrkan.

Nejtack.

Ibland kan det dock vara bra med den där grejen, tillexempel Apalbydagen. Ska bli kul att se hur det ser ut där, och om dom fortfarande har ridprofilen kvar. Jag och min kompis Sofia fixade dit en. Lagom tills vi slutade där -.- Smartskallar va? ;)

Men, egentligen. Hur ofta säger man inte att man kanske kommer. Jag menar, det låter ju snällare att säga kanske än att säga nej. Inte sant? 

Lite komiskt att en hårdrockare som jag har som vän just bjöd in mig på hans 25års fest. Vad säger man? Ja kommer? Kanske? Eller Nej? 

Svaret blir nog. Nej. För, han skrev ju att han hade klickat i att han skulle bjuda in alla sina 1 346 vänner ;) 

Nu är klockan 10 och det innebär: Läggdax..

*30 minuter senare* 

*Gääääsp* Jag ska SNART lägga ifrån mig datorn ;)




Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0