script type="text/javascript" src="">

Idé och Kulturhistoria ✔

Check! Igen! ✔ 



Känns så jäkla bra att jag äntligen har gjort klart allt i den också. I feel proud. Again.

Blev dock besviken över betyget på filmanalysen. Men, vafan. Blev inte IG iaf. Det är ju alltid något. 

Nu så vet jag inte vad jag ska fortsätta med. Funderar på att ta och skriva upp alla ämnen. Och sen se vad det är jag har och göra. Engelskan är jag i fas i, likaså Idé och Kulturhistorian.

Vilket innebär att jag har:

Matematik B.
Svenska & Historia. (Kombinerade ämnen)
Textil. (Det som jag har missat, med tanke på att jag böt till textil)

Funderar faktiskt på att ta tag i Svenskan eller Textil. 
Men, har ju matematik imorgon, skulle vara skönt att bli klar med kapitel 5. Eftersom att vi börjar med kapitel 6 imorgon. Så får det bli. Matematik på agendan!

Men nu. Något att äta. 

Vi hörs!




Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0