script type="text/javascript" src="">

MVG?

Sitter, eller snarare ligger i min säng och skriver på Ergonomiuppgiften. Försöker satsa på ett MVG. Men om jag får det, det är en helt annan femma!

Har jävligt ont i huvudet och känner mig jäkligt stressad.. Så himla mycket som ska göras. Snart är det ju Nationella prov. Min engelsklärare sa att i Nationella provet i Engelska B, hörövning. Då får man bara lyssna 1 gång! Fattar ni, EN gång! Jag menar, jag vet ju hur mycket man kan missa..

Vaddå PANIK?! 

Nej, nu ska jag fortsätta med ergonomiuppgiften. Och satsa på MVG. Blir galet lycklig om jag får det!
Time to get back to work!

Comments
Postat av: Novembersara - i väntan på majbebis

SV; TACK snälla du :)

2012-03-26 @ 21:20:38
URL: http://novembersara.blogg.se/

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0