script type="text/javascript" src="">

Check!

Källkritiken har jag nu skickat in. Vet dock inte om jag svarade på alla frågor, men nu är den inne i alla fall!

Så nu är det tamefan inte mycket kvar!

1. Tidslinjen - Debattartikel, tidningsartikel, notiser
2. Kjoldesign - skissa kjolar, även plaggskiss
3. Bok Recension - Läsa ut The Hunger Games och recensera den
4. Formuppgift - Göra skupltur
5. Matematik diagnoser - kapitel 1,4,5,6 (Nej, kapitel 2 har jag redan lämnat in, sedan så finns det inga diagnoser på kapitel 3 & 7..)
6. Homeros - Prata med lärare först

Imorgon så är det matematik på morgonen, det innebär att jag ska läsa räkna klart kapitel 4. Skriva den diagnoser, sedan skriva diagnos 1 hemma. Och göra diagnos på 5 & 6! Men kapitel 5 & 6, det fixar jag nästa vecka.
På engelskan så ska jag läsa boken. Så, det är väl lika bra att lägga ner boken i väskan nu på en gång. Annars så glömmer jag lägga ner den imorgon..

Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0