script type="text/javascript" src="">

Helt slut

Jag är helt slut. Men jag vågar inte sova.

Varför ska jag säga snart. Men måste varna först. För ett långt inlägg är nog pågång nu känner jag.
I alla fall. Som jag skrev igår så hade jag nationellt prov idag i matematik B. Åh. Jag var inte särskilt nervös. Var faktiskt rätt lugn. Antar att det beror på att jag ska ha diagnoser nu på torsdag. Så, failar jag på nationella. Så finns alltid diagnoserna. Och dom blir ännu mer trovärdiga om jag gör dom i skolan. 

Men nu till saken. Min läpp har svullnat upp. Liksom. Pang bom. Den svullnade upp lite först. Men sen försvann det. Och nu kom det tillbaka. Mamma kom nyss in med Arerius. En allergitablett som jag tog i morse också. Men, var tydligen tvungen att ta nu också. Måste sova, men vågar inte. Åh. Varför måste detta hända nu? Så otroligt nervös. Tänk om tungan svullnar upp i natt? Tänk om jag inte vaknar? 

Och nej. Det är ingen blåsa. Det har jag redan kollat. Det finns ingen alls. 

Nej. Nu måste jag försöka sova. Kommer aldrig orka gå till skolan annars. Blev kanske inte så långt inlägg alls. Men, ni hörde något av mig i alla fall! 

På fredag så ska jag försöka få med Johanna ut och fota mig i min klänning. Hoppas på bra bilder, även om det är en digitalkamera. Så, hoppas att det blir fina så kan jag kanske lägga upp någon här. För på lördag så blir det ju marknad med en massa människor. Hoppas på lite bilder från det också. Synd att jag inte har en systemkamera. Då kan vi snacka bilder från marknaden. 

Äsch. Får önska mig det av mamma när jag fyller. Då är det fan det ENDA jag önskar mig. En systemkamera. Spelar ingen roll om den är ny eller begagnad. Sålänge den är digital och inte analog. Analoga kameror, det är ju sådana med filmrulle. 

Hehe.. Och jag som sa att det inte skulle bli långt va? ;) 

God natt på er!

Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0