script type="text/javascript" src="">

HPV

Sådär. Idag runt 11 tiden så tog man den 2:a HPV sprutan då.

Och innan någon viktigpetter kommer och säger att jag inte vaccinerar mig mot livmoderhalscancer. JAG VET!

HPV sprutan skyddar inte mot livmoderhalscancer. Nej, utan den vaccinerar dig mot sjukdomar som kan ge dig livmoderhalscancer. För man kan inte vaccinera sig mot cancer.
Så, nu slipper du kommentera det också ;)
Tog bara ett bra tag att komma in och ta den förbaskade sprutan då den förra som gav mig sprutan, ja. Hon glömde boka in min tid.. 

Men, jag fick den ändå och nu ska jag tillbaka igen den 11 september klockan 11! För att ta den sista sprutan. Så skönt att få det gjort. Nej, nu ska jag återgå till arbetet och bli klar med denna tidslinje någon gång! 


Peace out!

Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0