script type="text/javascript" src="">

Slappar

Nu ska ni få höra något konstigt. Jag är lugn.

Jag är lugn. Fast jag ska ha nationellt i matematik imorgon. Men. Jag tror jag vet varför. 
Imorgon så är det nationellt. Och om det skulle gå käpprätt åt helvete, ja. Då har jag ändå ytterligare en chans.
Och det är faktiskt på torsdag. Då ska vi göra 7 diagnoser. Alltså en diagnos från varje kapitel. 

Det innebär att jag kanske kan få ett G i matematik B. Jag hoppas verkligen. Sålänge det är ett G. Ja. Då är jag nöjd. 

Idag så har jag nästan räknat klart kapitel 2. (Haha, jag har redan räknat hela kapitel 1,5,6. Och sedan halva 4 och 7) 

Så. Imorgon bitti fokuserar jag på att räkna klart kapitel 2. 
Och sedan. På lunchen. Ja, då ska jag läsa lite mer matematik. Tar med mig boken och väskan på lunchen så läser jag där ^^

Men nu. Sista 12 minuterna av GCB. (Good Christian Bitches) och sedan sova. 

God natt på er :)

Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0