script type="text/javascript" src="">

Stress stress stress

Stress och stress och åter stress! Nu längtar jag till sommarlovet så jävla mycket! 

Imorgon så är det ÄNTLIGEN sista nationella provet. Självklart så är det i matematik. Så sitter och råpluggar nu. Fick ju ingen "riktig" mattelärare förrens i slutet på Februari. Men den historien kan vi ta en annan gång.
Blir bara så galen. Känns som att alla vill träffa mig, "det var ju så länge sen" 


JA! Jag vet att det var länge sen, MEN NEJ. JAG KAN INTE. Ni kunde faktiskt ha valt en annan tidpunkt än NU. Liksom. Sommarlovet?! Jag vill hellre vara ute om dagarna och sitta i solen och slappa med mina kompisar. Eller bara dra till gropen och ta ett dopp. Lite random sådär. Men. Nej. Det går inte nu. Efter 15 juni kommer det gå. För jag fick inget sommarjobb alls. 

Men nu. MATEMATIK!

Comments

Leave your comment here:

Name:
Remember me?

Your email: (won't be published)

URL or your blog:

Comments:

RSS 2.0